אדריכלים ומעצבים 2021 - אורגון

מזרחי – בנגקוק. בבנגקוק, רציתי להציב בלובי כלי רכב מסוג 'טוק-טוק'. היינו צריכים לקנות טוק-טוק, לנסר אותו לשניים כדי שיעבור במעלית ולהרכיב אותו מחדש במשרד". לאחר מכן התבקשת לתכנן חלל בלונדון? "כן. שם 'התקדמנו' למונית שחורה. קנינו מונית, ניסרנו אותה לארבעה חלקים, כדי שהיא תיכנס למעלית והרכבנו מחדש... למה פתרון כל כך 'לא סביר' הוא 'סביר' בתעשיית ההייטק? הבחירה במעשה הזה נובעת מהצרכים המנטליים של כוח האדם, משום שכוח האדם הוא חומר הגלם שבו נדרשת ההשקעה הכי גדולה. כל אדם שנכנס בבוקר למשרד - רואה את המונית בלובי ומחייך לעצמו. פאונד שהשקענו. כלומר, גם 25,000- החיוך בהחלט שווה את ה המעשים ה'לכאורה' מטורפים הם בעלי הסבר הגיוני לחלוטין". כשאילן מספר על המונית, אני נזכרת בסיפורו על ימיו כסטודנט, בהם התפרנס מנהיגה במונית. אני שואלת אותו האם הוא מבין שהמונית השחורה היא סגירת מעגל. אילן מחייך ומהנהן ונראה ש"נפל האסימון". לחיי סגירות מעגל מרגשות. אילן עמירב אדריכלות ועיצוב פנים מיכל אברמוביץ' . העשייה D&A אילן עמירב הוא המייסד של משרד האדריכלות של עמירב, מובילה אותו למסעות חובקי עולם שבהם הוא מייעץ לחברות מצליחות שמתרחבות ופותחות סניפים חדשים. בין שלל ההתמחויות שלו, עמירב גם מלווה חברות בין-לאומיות שמגיעות לישראל ורוצות להיעזר באדריכל מומחה - שבקיא בסטנדרטים הבין-לאומיים. ,Pratt Institute - בחר ללמוד אדריכלות במוסד היוקרתי עמירב בית הספר המוביל ללימודי ארכיטקטורה. המיקום של בית הספר בניו-יורק השוקקת, סיפק לעמירב חוויית חיים יוצאת דופן שעד היום משפיעה על תפיסת החיים האישית והמקצועית שלו. עמירב התגורר במשך שנים רבות בניו יורק. שם, כדי לממן את לימודיו, עבד בלילות כנהג מונית. לאחר קבלת התואר, עמירב שהמשיך לגור ולעבוד בניו יורק - התמקד בתכנון שטחי ייצור ומשרדים. מעבודותיך אני מבינה שאתה מסתכל על האדריכלות כעל מנוע ליצירת רווחים ולא כעל מקצוע המטפל רק באסתטיקה של החלל... "בהחלט. בניגוד לעיצוב של בית, בתכנון חללים עבור חברות - אנחנו צריכים לבנות מכונה שמייצרת רווחים. מצד אחד יש חומר גלם, מהצד האחר צריך לצאת תוצר כלשהו... כאשר החלל צריך בעיקר לתמוך ברווחיות של החברה, מערכת השיקולים משתנה לחלוטין". ברשימת הפרויקטים שלך בולטות במיוחד חברות ההייטק "נכון מאוד. במקרה של חברות הייטק חשוב להבין שחומרהגלם שנכנס מצד אחד אינו עגבניות או עצים, אלא בני אדם – אנחנו צריכים לייצר את הערך המוסף של החלל על ידי השקעה בחומר האנושי". איזה פרויקט בתחום ההייטק אתה זוכר במיוחד? מרכזים ברחבי העולם, 12 י TABOOLA עיצבתי לחברת 2014 "מאז מ"ר. הכי מערבי – לוס אנג'לס והכי 20,000 בשטח כולל של 050-6404403 www.amirav.co.il אילן עמירב עיצוב ואדריכלות elanamirav elanamirav@gmail.com D&A ENVIRONMENTAL DESIGN Jim Schafer : צילום Igor Stadnyk : צילום TimHarper : צילום צילום: עוזי פורת החלל צריך להיות רווחי

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY5Njk0